چطوری میشه

27 شخصیت در وردپرس که باید دنبال کنید

27 شخصیت در وردپرس که باید دنبال کنید

بسیاری از مردم وردپرس را به دلیل سادگی آن انتخاب می کنند، اما برای جامعه باقی بمانید. من نمی‌توانم بسیاری از ابزارهای آنلاین دیگر را که به دلیل اندازه و دوستی پایگاه کاربر و تمایل آن پایگاه کاربر برای اشتراک‌گذاری راه‌حل‌ها، رقیب آن باشند، بیاندیشم.

در داخل جامعه، برخی از افراد به خاطر مشارکتشان، گذراندن مسیرهای بیشتر یا صرفاً کاریزمای محض متمایز هستند. در اینجا من ده مورد از جالب‌ترین شخصیت‌های دنیای وردپرس را امروز معرفی می‌کنم (عمداً بدون شماره، زیرا ترتیب خاصی ندارند!).

مت مولن‌ویگ (@photomatt)

افراد زیادی صاحب یک نام دامنه چهار حرفی شخصی نیستند، اما ma.tt< /a> یکی از خوش شانس هاست! به عنوان یکی از اعضای موسس WordPress، Automattic، و WordCamp، او احساسات بیشتری نسبت به بقیه در وردپرس سرمایه گذاری کرده است.

او در وبلاگ خود می نویسد: “مثل خوردن، تنفس، موسیقی، نمی توانم روی وردپرس کار نکنم”.

جف چندلر (@wptavern)

آیا مدل کسب و کار مناسبی برای سایت خبری وردپرس وجود دارد؟ این موضوع اخیراً داغ بوده است و جف چندلر، “Tavern Keeper” در WP Tavern در موقعیت مناسبی برای پاسخ دادن است. جف زمانی که وبلاگ را به یک خریدار مرموز فروخت، تیتر خبرها شد، که در نهایت نشان داد که کسی نیست جز مت مولنوگ، یکی از خالقان خود وردپرس.

از آن زمان، نمایه شخصی جف افزایش یافته است و او چندین مصاحبه در مورد موضوع مدل های کسب و کار وردپرس انجام داده است.

اما نان و کره جف وبلاگ WPTavern است، جایی که او ما را در جریان آخرین تحولات اخبار در پنج سال گذشته قرار داده است. سایر سایت‌های خبری وردپرس می‌آیند و می‌روند، اما میخانه برای تجارت باز است.

مت مدیروس (@mattmedeiros)

هر چند وقت یک‌بار می‌بینم که شخصی در سرتاسر اینترنت ظاهر می‌شود، بدون اینکه بداند چگونه برای همه آن وقت پیدا می‌کند. مت مدیروس قطعا به عنوان یکی از این افراد واجد شرایط است. ابتدا او یکی از بنیانگذاران Slocum Design Studio، یک آژانس تخصصی طراحی و توسعه وردپرس است. او در زیر پرچم Slocum دو پادکست، PressThis و SEOLunch را تولید می کند.

انگار این کافی نیست، او همچنین Matt Report را اجرا می کند، جایی که مصاحبه های منظمی را با افرادی که با وردپرس کار می کنند منتشر می کند. او با تمرکز بر جنبه تجاری وردپرس، جایگاه خوبی برای انتشار ایجاد کرده است. هیچ پرکننده ای وجود ندارد، فقط مصاحبه هایی با کیفیت با افرادی مانند کریس لما، براد ویلیامز (WebDevStudios) و جف چندلر وجود دارد.

Joost de Valk (@yoast)

افزونه های SEO او بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و او جالب ترین نام را در وردپرس دارد. Joost de Valk هلندی نام تجاری Yoast را به لطف رند فیشکین از Moz ایجاد کرد. به جوست گفت که به انگلیسی‌زبان‌ها بگوید که این نام «نان تست با y» تلفظ می‌شود!

چه بگویید Joost یا Yoast، افزونه وردپرس او از زمان آغاز به کارش در سال 2009 مترادف با سئو بوده است. او یک سخنران معمولی در مورد همه چیزهای سئو و وردپرس است و همه را در وبلاگ عالی خود به‌روزرسانی می‌کند. title=”Yoast” href=”https://yoast.com/” target=”_blank” rel=”noopener”>yoast.com.

برایان گاردنر (@bgardner)

به گفته Mashable، شاید برایان گاردنر، یکی از افراد کپی شده در وردپرس، مغز پشت فریم ورک Genesis از StudioPress باشد، که طبق گفته Mashable، “بهترین از بهترین ها” در میان چارچوب های موضوع وردپرس است. برخی استدلال می‌کنند که او کل مفهوم چارچوب‌های مضمون ممتاز را با موضوع انقلاب و پروژه Genesis/StudioPress متعاقب آن ابداع کرد.

وبلاگ شخصی برایان مجموعه ای از نکات و ترفندهای وردپرس است (بیشتر به سمت Genesis طراحی شده است) و زمین بازی برای توسعه تم خودش است که اغلب به انتشار تم کودک جنسیس در آینده اشاره می کند. در حال حاضر او آنچه را که Genesis 2.0 برای ما در نظر گرفته است نشان می دهد.

تونی اشنایدر (@tonidotorg)

برای کسانی که به جنبه تجاری وردپرس علاقه دارند، تونی مرد شماست.

تونی که در سوئیس به دنیا آمد، برای کالج به کالیفرنیا نقل مکان کرد و تصمیم گرفت در جای خود باقی بماند، و فرصت یافتن یک “شغل واقعی” را نادیده گرفت و خود را وارد کارآفرینی در یک استارتاپ ایمیل نوپا کرد. پس از خروج موفقیت آمیز از یاهو، تونی به مت مولنوگ در پروژه Automattic پیوست.

تونی به عنوان مدیرعامل Automattic بر راه اندازی پروژه هایی مانند Jetpack، VaultPress، Gravatar و البته ادامه موفقیت WordPress.com نظارت داشته است. او همچنین زمانی را برای کار به عنوان شریک در شرکت VC True Ventures پیدا می‌کند و مطمئن می‌شود که نه تنها همه افراد درگیر در وردپرس، بلکه Silicon Valley نیز نام او را می‌دانند.

در اینجا یک سخنرانی کلیدی از سال گذشته است، پر از اطلاعات در مورد جنبه تجاری وردپرس.

مارک جاکوئیث (@markjaquith)

مارک به عنوان یک مشاور انتشارات وب امرار معاش می کند، اما بیشتر به عنوان یک فوق ستاره وردپرس شناخته می شود. مارک به عنوان یکی از توسعه دهندگان پیشرو وردپرس، نقشی حیاتی در رساندن وردپرس به جایگاه امروزی ایفا کرده است.

به قول خودش، مارک یک شکاک مذهبی است، یکی از آن کاربران گیر کرده مک، و واقعاً در پاسخ به ایمیل ها بد است. او همچنین یک مرد خانواده متعهد است، بنابراین دیدگاه خود را در سایت های بررسی آمازون به نام Have Baby, Need Stuff راه اندازی کرد. این کاربردی است، دیدن آن عالی است، و البته در وردپرس موجود است!

مارک در حال حاضر به عنوان توسعه‌دهنده اصلی WP 3.6 در کانون توجه است.

دانیل اسپینوزا (@d_espi)

توسعه پلاگین های وردپرس به دانیل و همسرش کمک کرد تا 67000 دلار بدهی خود را تنها در 8 ماه پرداخت کنند. او روی ساخت پلاگین های درآمدی تکرارشونده برای پلتفرم WooCommerce تمرکز کرد، سپس برای رسیدن به هدف مالی خود، افزونه ها را فروخت.

آینده دانیل چیست؟ تغییراتی در وردپرس، تغییراتی در اینترنت و تغییراتی در جهان وجود دارد. او در وبلاگ خود می نویسد: با تغییرات زیادی که اتفاق می افتد، بسیار مطمئن هستم که می توانم جایگاه جدیدی برای خدمت به مشتریان پیدا کنم.

یک چیز قطعی به نظر می رسد – وردپرس آخرین دانیل اسپینوزا را ندیده است.

کریس پیرسون (@pearsonified)

کریس Thesis را توسعه داد، چارچوب تم محبوب وردپرس، اما او بسیار فراتر از یک تسویه حساب است. کریس می تواند در مورد همه چیز و همه چیز وردپرس صحبت کند، از SEO گرفته تا چند ساعت در هفته که روی تجارت خود کار می کند. این، همراه با «شخصیت پرشور و صریح» خودخوانده‌اش، باعث می‌شود کریس مرتباً برای سخنرانی در WordCamps و سایر کنفرانس‌های صنعتی رزرو شود.

او در Pearsonified درباره موضوعات متنوعی مانند موضوع پایان نامه و علاقه شخصی خود به تایپوگرافی وب وبلاگ می نویسد.

فردریک تاونز (@w3edge)

فردریک انگشتانش را در کیک های زیادی دارد. او مردی است که در پشت شرکت طراحی و توسعه W3Edge و خالق افزونه W3 Total Cache قرار دارد. او مدیر ارشد فناوری Mashable را تأسیس کرد، یک نمونه عالی از یک سایت اصلی که بر روی وردپرس اجرا می شود، و هنوز هم به عنوان مشاور فنی ارشد درگیر است. علاوه بر همه اینها، او یکی از بنیانگذاران و CTO در شرکت بازاریابی وب املاک و مستغلات Placester است.

تجربه گسترده فردریک از کارآفرینی وردپرس، او را به عنوان سخنران تقاضای زیادی می کند. او با سخنرانی در وردکمپ‌های متعدد، نه تنها در نزدیکی خانه‌اش در ماساچوست، بلکه در مناطق دورتر مانند نروژ، دانمارک و هلند، به جامعه کمک می‌کند.

تام مک فارلین (@tommcfarlin)

در پست اول، تام در یکی از نظرات به عنوان یک اشتباه قابل توجه ذکر شد، بنابراین مناسب است که از او شروع کنم. تام یک توسعه دهنده وردپرس و وبلاگ نویس مشتاق است که بخش زیادی از زمان وبلاگ نویسی خود را به اشتراک گذاری نکات، آموزش ها، قطعات، منابع و همه چیز وردپرس اختصاص می دهد.

وبلاگ شخصی تام یک منبع عالی به ویژه برای تازه‌کارها است، اما کاربران و توسعه‌دهندگان پیشرفته نیز می‌توانند از تسلط عمیق او بر این پلتفرم بهره ببرند.

آرون جربین (@aaronjorbin

آرون در نمایه توییتر خود، خود را به عنوان یک مرد چندتاریخی وب توصیف می‌کند — هر چه معنی باشد 😉

صرفنظر از این، آرون یک متولی اصلی وردپرس است و بخشی از زمان خود را در وب به کمک به توسعه دهندگان برای بهبود مهارت های خود از جمله موارد دیگر اختصاص می دهد.

هلن هو ساندی (@helenhousandi)< /b>

هر یک از اعضای تیم اصلی وردپرس در این لیست قابل ذکر است، اما هلن هو ساندی متمایز است زیرا او تنها عضو زن در تیم است. از جمله، هلن یک مبشر وردپرس متعهد است و تعدادی از کنفرانس های مرتبط با وردپرس را در سرتاسر جهان ارج نهاده است.

تام اوگر (@TomAuger

تام یکی دیگر از مبشر متعهد وردپرس است که نکات و ترفندهای زیادی را در مورد وردپرس و سایر موضوعات توسعه از طریق وب سایت خود و از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

مت مدیروس (@mattmedeiros)

مت mattreport.com را اجرا می‌کند، وب‌سایتی که به افراد کمک می‌کند راه اندازی و راه اندازی وب سایت های تجاری موفق در وردپرس. او اساساً با کارآفرینان برجسته وردپرس مصاحبه می کند و سپس آن مصاحبه ها را به عنوان پادکست در وب سایت خود به اشتراک می گذارد.

از طریق این مصاحبه ها، مت ترفندهای زیادی برای کسب درآمد با استفاده از وردپرس آموخته است و اکنون به تنهایی یک مرجع در مورد نحوه کسب درآمد از آن محسوب می شود.

امبر واینبرگ (@amberweinberg)

Amber Weinberg یک توسعه دهنده وردپرس خودآموخته است که از دوران نوجوانی خود وب سایت می سازد. او در وردپرس و توسعه front-end تخصص دارد.  او بیشتر نکات و ترفندهایی را در مورد وردپرس، فریلنسینگ سودآور، نوشتن کدهای تمیز و همه چیز در این میان به اشتراک می گذارد.

اگر می‌خواهید به‌عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل وردپرس شغلی ایجاد کنید، داستان آمبر برای شما بسیار الهام‌بخش خواهد بود، بنابراین حتماً وب‌سایت او را بررسی کنید تا بینش منحصربه‌فرد او را دریافت کنید.

کریس کویر (@chriscoyier)

کریس بر توسعه عمومی وب و به ویژه بر روی CSS تمرکز دارد. او css-tricks.com را اجرا می کند (که بر روی WordPress ساخته شده است ) و codepen.io که در آن بسیاری از ترفندهای طراحی و توسعه را به اشتراک می گذارد. برد توسعه وب، از جمله وردپرس البته.

تمرکز اصلی کریس وردپرس نیست، اما هر چند وقت یکبار او قطعات، ابزارها و منابعی را به اشتراک می گذارد که می توانید در پروژه های وردپرس خود از آنها استفاده کنید. در کل، به‌عنوان یک توسعه‌دهنده وردپرس یا کاربر مشتاق، خوب است که با سایت‌های او همراه باشید.

جف استار (@perishable)

جف یک ستاره واقعی وردپرس است. او یک توسعه دهنده و ناشر با بیش از 10 سال تجربه در توسعه وردپرس است. او در حال حاضر سه وب‌سایت را راه‌اندازی می‌کند: «Perishable Press»، «Digging Into WordPress» و «WP Tao».

آموزش‌ها و کتاب‌های وردپرس جف عمدتاً برای توسعه‌دهندگانی طراحی شده‌اند که می‌خواهند بر مهارت توسعه تم مسلط شوند.

Brennen Byrne (@brennenbyrne)

برنن در مورد وردپرس یک معلم امنیتی است و جای تعجب نیست که او اکنون کاملاً روی پروژه مبتکرانه جدید خود Clef تمرکز کرده است، برنامه‌ای که امکان احراز هویت ساده اما قدرتمند دو مرحله‌ای را برای وردپرس فراهم می‌کند. این برنامه به جای رمزهای عبور سنتی از یک امضای دیجیتال برای ورود به سیستم شما استفاده می کند. این پروژه تا حدودی جدید است و هنوز در جامعه مورد توجه زیادی قرار نگرفته است (هنوز)، اما تردیدی وجود ندارد که آینده است.

برنن قطعاً فردی است که اگر می‌خواهید بدانید چگونه سایت‌های وردپرس خود را به طور کامل ایمن کنید، باید او را دنبال کنید.

اندرو ناسین (@nacin)

اندرو یک توسعه‌دهنده اصلی وردپرس است و نمی‌تواند بیشتر در جامعه وردپرس به‌عنوان یک کل درگیر باشد. او در تمام مراحل چرخه توسعه از زیرساخت سایت تا رفع اشکال شرکت می کند. او همچنین به طور منظم در WordCamps بازدید می کند که در آن با کاربران واقعی وردپرس (درست مثل شما!) ملاقات می کند.

او همچنین بیشتر وقت خود را به سایت WordPress.org اختصاص می دهد و می توانید او را در بسیاری از لیست های پستی و کانال توسعه IRC مشاهده کنید.

رایان بورن (@rboren)

رایان علاوه بر مشارکت در هسته وردپرس به عنوان یک توسعه دهنده اصلی، به عنوان مهندس در Automattic نیز کار می کند. در جبهه وردپرس، او به طور مداوم پایگاه کد را برای بهبود کارایی و دسترسی تغییر می دهد. او همچنین در Automattic یک رفع اشکال معمولی است و خود را به عنوان “آتئیست وگان آزادیخواه فراانسانی” معرفی می کند.

پیتر وست وود (@westi)

چیزهای بی شماری وجود دارد که می توانید از پیتر وست وود، یکی از اعضای تیم توسعه دهندگان اصلی از سال 2005 بیاموزید. او در توییتر فعال است و اگرچه وبلاگ وردپرس او اغلب به روز نمی شود، اما می توانید مطمئن باشید که او چیزی آموزنده برای گفتن دارد.

خودکار (@automattic)

این پست درباره افراد بود، اما به سختی می‌توان شخصیت‌های خاصی را بدون ذکر تیم‌هایی که رهبری می‌کنند یا با آنها کار می‌کنند، مشخص کرد. بدون شک، تیم Automattic وقتی صحبت از مشارکت تیم در جامعه وردپرس می‌شود، متمایز است.

Automattic تیمی از علاقه مندان به وردپرس است که WordPress.com را (همراه با بسیاری از پروژه های دیگر) اجرا و نگهداری می کنند. Automattic ساخته مت مولنوگ است و این تیم به طور منظم در تعدادی از پروژه های منبع باز، به ویژه WordPress.org مشارکت می کند. اعضای تیم از سراسر جهان استخدام می شوند و بیشتر آنها از راه دور کار می کنند، که آن را به یک تیم منحصر به فرد جذاب تبدیل می کند.

برای بررسی کل تیم از وب سایت Automatic دیدن کنید. می توانید افراد را برای دنبال کردن انتخاب کنید یا می توانید به سادگی کل گروه را دنبال کنید.

نیک روچ و تیم (@elegantthemes)

نیک روچ بنیانگذار Elegant Themes است و سرپرست تیمی متشکل از 30 توسعه‌دهنده، طراح و متخصص پشتیبانی فنی است. نیک و تیمش بیش از 100 تم وردپرس (بسیاری ممتاز) ساخته اند و بسیاری از آنچه را که آموخته اند در وبلاگ خود به اشتراک می گذارند. بسیاری از نکات آنها برای کاربران وردپرس است، اما توسعه دهندگان نیز می توانند چیزهای زیادی از این افراد بیاموزند.

Sinisa Komlenic و تیم (@themeskingdom)

مانند نیک روچ، سینیسا Themes Kingdom را که یک شرکت توسعه‌دهنده مضامین وردپرس در اوهایو است، تأسیس و اداره می‌کند. آنها چند تم محکم ساخته اند و نکات مفید زیادی را در وبلاگ خود به اشتراک می گذارند. اما برخلاف Elegant Themes، این افراد یک تیم نزدیک متشکل از هفت توسعه دهنده، طراح و یک عامل پشتیبانی هستند. آنها بسیار منظم به نظر می رسند و این به وضوح در کارشان نشان می دهد. قطعاً برای هر توسعه‌دهنده تم وردپرس مشتاق چیزی برای یادگیری از این افراد وجود دارد.

تیم WooThemes (@woothemes)

WooThemes سازنده تم های رایگان و ممتاز وردپرس است. آن‌ها افزونه‌ای را ایجاد کردند که در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های تجارت الکترونیک برای وردپرس است، WooCommerce، همراه با تعدادی افزونه دیگر برای این افزونه. در واقع، چند توسعه‌دهنده هستند که تنها از طریق توسعه و فروش افزونه‌های WooCommerce امرار معاش می‌کنند.

تیم WPExplorer (@wpexplorer)

اگر در مورد تیم دوست داشتنی خودمان صحبت نکنم، خسته می شوم، اینطور نیست؟ با داشتن یک وبلاگ پرمحتوا و تعداد زیادی تم ها و افزونه های با کیفیت بالا برای انتخاب، بهتر است این سایت را فوراً به فیدخوان خود اضافه کنید. اما این فقط نظر نه چندان بی طرفانه من است 😉

چه کسی دیگری در دنیای وردپرس موج ایجاد می کند؟

انتخاب فقط ده نفر از یک پایگاه کاربر میلیونی هرگز آسان نبود. مایلم نظرات شما را در مورد این ده انتخاب و اینکه چه کسی را انتخاب می کردید بشنوم – در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا